Gå til innhold

JIPPIIII!! Endelig min tur!!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer har gått med på å starte prøvingen allerede denne måneden!:)) Jeg som trodde jeg måtte vente 2 år...! Hjelper å mase litt;) Tror han endelig har funnet ut hvor mye dette betyr for meg. Ahhh... er så glad!

Slutta på pillen i slutten av september, men har ikke fått mensen enda, så det kan ta laaang tid før det skjer noe... Men uansett, jeg er i ekstase!!!!!!!!!!!!:))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg veit godt hvordan du har det! jeg fikk den gode nyheten selv på fredag. vi ble enige om å slutte etter neste brett med p-piller!Det er både godt og skummelt samtidig.

Håper du får mensen fort etter pilleslutt! men det går vel ann å prøve liit fordet? kan jo hende du er en av de heldige..:)

Lykke til!

Skrevet

Synes også det er veldig skummelt.. Men dette kommer til å bli kjempekjekt!:) Jeg har venta så lenge, og nå er han jammen klar han også.

Det går ann å prøve fordi om jeg ikke har fått menstruasjon enda, men kan jo være at jeg blir gravid og ikke finner ut at jeg er gravid før jeg er langt på vei, og har drukket mye alkohol osv.. derfor synes jeg kanskje det er litt greit å få en menstruasjon først:)

Masse babystøv til deg!!! :)

Skrevet

ja, er vel kanskje greit det. men tror ikke jeg orker å vente...

masse lykke til til deg også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...