Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg selv sverger til P-pillen, av den enkle grunn at jeg ikke tør å ha noe fremmedting inni meg...Må være utrolig feig jeg, eller...?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg bruker nuvaring. Har aldri brukt spiral, synes det høres skummelt ut. Har brukt p piller og p sprøyte. Likte p sprøyta veldig godt, men liker ikke tanken på å skulle ta den hele tiden-over en veldig lang periode, og aldri få mensen. P piller er ikke noe for meg, da jeg har problemer med å huske å ta de. Nuvaring synes jeg er helt perfekt.
Raych Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Nei:) Bruker ingenting, og har heller ikke gjort det de siste 7 årene.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 Piller på denne dama... Fikk resept på spiral, men turte aldri å gå til legen å få satt den inn..
blond Skrevet 17. oktober 2008 #5 Skrevet 17. oktober 2008 Handler det om feighet eller å være modig? Hmm. Hvis du trives med pillen er det bra. Poenget er at det skal fungere for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå