Gå til innhold

Bruker alle spiral?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg selv sverger til P-pillen, av den enkle grunn at jeg ikke tør å ha noe fremmedting inni meg...Må være utrolig feig jeg, eller...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker nuvaring. Har aldri brukt spiral, synes det høres skummelt ut.

Har brukt p piller og p sprøyte. Likte p sprøyta veldig godt, men liker ikke tanken på å skulle ta den hele tiden-over en veldig lang periode, og aldri få mensen. P piller er ikke noe for meg, da jeg har problemer med å huske å ta de.

Nuvaring synes jeg er helt perfekt.

Skrevet

Nei:) Bruker ingenting, og har heller ikke gjort det de siste 7 årene.

Skrevet

Piller på denne dama... Fikk resept på spiral, men turte aldri å gå til legen å få satt den inn..

Skrevet

Handler det om feighet eller å være modig? Hmm.

 

Hvis du trives med pillen er det bra. Poenget er at det skal fungere for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...