Frk Marge Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 jeg går bare og griner i dag jeg... dette er helt latterlig... tårene pipler frem hele tiden... greitt nok at jeg har mye å tenke på, men.... hva er dette for noe da? er det et symptom på hormoner? har hatt det ganske grusomt i dag. har følt meg som jeg er overkjørt, tygd på og spytta ut igjen....
meg & to små vampyrer Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 ja, er hormoner. er sånn selv. men kan være pms-hormoner også....
Frk Marge Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2008 ja vet det, men jeg pleier ikke å være så ille som det her...... om jeg får mensen etter alle de symptomene jeg har nå gruer jeg meg vanvittig til en eventuell mens... den vil bli ille....
Frk Marge Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. oktober 2008 griner enda jeg.... dette er bare tåpelig! og ikke anntydning til mens... og nå er brystene enda mer såre.... kunne ikke ligge på dem når jeg våknet i dag... hvor lenge kommer je til å klareå vente med den siste GT je har i skapet tro...? ikke så lenge som je hadde tenkt tror jeg...
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 18. oktober 2008 #5 Skrevet 18. oktober 2008 Hei:) Når skal du ha mens?
Frk Marge Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. oktober 2008 tror den skulle vært her den 15... etter planen... men GT var fortsatt negativ da....
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 18. oktober 2008 #7 Skrevet 18. oktober 2008 Hormoner i fleng... Syns du skal ta en ny test jeg. Lykke til :-) *krysser fingrene*
Frk Marge Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. oktober 2008 men bør vel vente til morgenurinen i det minste??? om jeg er gravid er det sannsynligvis 4+3 eller noe sånnt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå