Gå til innhold

Noen Fra Sandnes område rundt


randi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei! Jeg er fra stavanger, og 8 uker på vei jeg også. Er 23 år,så dette er min første. Har spontanabortet før,så er litt nervøs denne gang, men føreløpig virker alt bra. Skal på min første svangerskapskontroll på tirsdag,så det blir spennende:)

 

 

 

Mvh Linda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Stavanger og er 24 år, venter min første. Ca 8 uker, men skal snart på UL for å finne litt mer nøyaktig da jeg og lege har forskjellige terminer:) Føler allerede magen viser godt, uvant, men spennende:)

 

- P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette var kjekt at dette var mange rundt omkring kjekt me treff senere når alle er på trygg grunn , er forsatt nervøs er ikke kvalmen i dette svanger skape men stikningene i magen er der og dårlig mat lyst har tatt av 3 kg men jeg har nok å ta av så dette gjør ikke noe ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

endelig ser jeg folk fra sandnes her, jeg bor v gand vgs er 33 på lørdag=) venter mitt femte barn, legens termin er 30 mai, er da ti uker nå.skal på tili ul i uke 12 pga mitt fjerde barn var dødfødt etter termin, så denne babyen skal jeg nok få sett oftere slik at jeg får slappet av litt=)

håper vi kan treffes en dag allesammen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får gratuler med dagen i morgen min termin er 28 mai og jeg har regnet at jeg er 9 uker på vei ..

 

er hjemme nå har fått kartene jobber i barnehage og der går dette vann kopper så jeg har tatt blod prøve i dag for å se om jeg har hatt dette.. er spent mener selv at jeg ikke har hatt dett ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Er fra Sandnes jeg også og venter førstemann 18 mai - har da akkuratt rundet de 30(c: Er kjempekeen på et treff når alle er over første trimester!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...