Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Selv når jeg sitter/ligger helt stille så smeller det liksom i magen, som om når det knaker i et ledd eller noe! Vanskelig å forklare... Noen som har opplevd det samme? Er sikkert ikke farlig, men de rundt reagerer liksom litt... Mange som spør hva det er, og da blir jo jeg også nysgjerrig! Er en ganske høy lyd - og den kommer fra magen! Kan det være lillegullets ledd som knaker? Eller er det bekkenet mitt? Er ikke vondt eller noe, men må si jeg blir litt bekymret... Er 28+1 i dag forresten - endelig lov å være her inne!
Gjest elissa2 Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 hei:) jeg har det akkurat likens, det knitrer og smeller fra magen min:) slik jeg har forstått det er det babyens ledd som knaker litt.....når den strekker på seg og slik....... velkommen inn til oss forressten:)
ToAvHvertSlag:) Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Nei, det er ikke babyens ledd som lager disse lydene. Jeg har også disse lydene og spurte jormor. Ho sa at det er sidemusklene i magen som strekker på seg. De går mer og mer ut til sidene når babyen vokser. Babyens ledd er så myke at de kan umulig lage lyder.
ToAvHvertSlag:) Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 Og, nei det er absolutt ngenting å bekymre seg for:)
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. oktober 2008 Tusen takk for svar Godt å høre at jeg ikke er alene iallefall! Er så snodig alt som skal skje med kroppen, og som 1. gangs så er jeg litt overnervøs for alt tror jeg. Er så godt å ha dere her inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå