~sjiraff~ Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Sånn, der fikk jeg sagt det. Svarer dere på e-poster dere får? Jeg synes det er en selvfølge å svare om noen sender meg en e-post og spør om noe. Men det er tydeligvis ikke gjengs oppfatning rundt omkring!!
It's all about me Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Er det moromail svarer jeg vanligvis ikke. Er det kjedebrev svarer jeg iallfall ikke. Men er det et spørsmålom noe svarer jeg da selvfølgelig. Det er da normal folkeskikk.
Anne-B. Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Ja, om det er noe som det tydelig framstår av at man skal svare på.
~sjiraff~ Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. oktober 2008 Det er e-poster som det meget klart og tydelig kommer frem at jeg forventer svar på. Direkte spørsmål.
Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #5 Skrevet 17. oktober 2008 Spørs litt...... hotmailen min leser jeg aldri så der svarer jeg ikke heller hehehehehe
~sjiraff~ Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. oktober 2008 Men da sender du sikkert ikke fra den heller? Alle disse tre tilfellene jeg har hatt de siste mnd, er at jeg får en e-post. Svarer på den med bl.a. noen spørsmål. Så hører jeg ikke noe mer. Da blir jeg så irritert. Fatter ikke hvordan det går ann å lese en e-post med spørsmål for så å bare drite i den? Grrrr...!!!! Dumme folk!! (er litt ekstra hissig i kveld pga to barn som bare gråter og ikke vil sove...!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå