Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Kan man ta sol når man er gravid?Mener jeg har hørt at det ikke er bra?
Yarn Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Når det gjelder UVstråler trenger ikke gjennom huden din, forbi fostervannet og inn til embryo/foster. Det du derimot bør være obs på, er at det kan bli veldig varmt for den lille der inne. Iallefall om du ligger en stund.
❤Silly Dilly ❤ Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Det er ikke farlig å sole seg når man er gravid, men man må være obs på at man blir fortere brun når man er gravid. Det kan også danne seg mørke pigment flekker (spes i ansiktet) ved graviditet hvis man utsetter seg for mye soling. Dette vil også gå vekk (hvis det skulle skje
Lillegutt07ogKnøttet09 Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 Når jeg var gravid forrige gang tok jeg sol i mnd 5 eller 6 (husker ikke helt). Jeg holdt rett og slett på å besvimte av hete..altså heteslag..det var fælt...Men kommer til å ta litt sol før jeg er så langt på vei denne gange,men ikke lenger ut enn 5 mnd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå