Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Lillemor er nå snart 4 md, å har begynnt å ville ha pupp 4 ganger hver natt(før 1 gang)kan det være at hun er klar for litt mer fast føde?Prøvde å gi henne litt potet pure, å hun kavet seg veldig opp, gapte å liksom hugde mot sjeen, virket veldig fornøyd etterpå å var bare oppe å fikk pupp 2 ganger den natten.. kan det rett å slett være at hun er klar for mat?
SaDa Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Mye mulig det ja. Mine begynte med grøt da de var på den alderen
erteposen + 4 Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Har du nok mat? Tror kanskje jeg hadde gitt henne en flaske mm istedet for å innføre fast føde. Men jeg synes fast føde, ikke bare på grunn av anbefalinger, kan utsettes til 6 mnd. fordi jeg er lat.
Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 Ja,jeg har nok nok melk,hun spiser til hun gulper..å jeg kjenner det sprenger å sånn,så det er nok ikke det. Har prøvd å gi henne mm, men hun sover ikke noe mer av det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå