Gå til innhold

ang utviklingpå 8 mnd gammel gutt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir helt stressa av å se hva alle de andre ungene på barselgruppa kan, og hva ungene til venninne mine kan, de er jo til og med mindre. Min gutt gjør lite han. Ruller fra rygg, åler seg bittelitt... sitter ganske stødig hvis vi setter han opp, men ja det er vell alt... men de andre krabber, klatrer seg opp ved bordkanten og står der en stund, de vinker og klapper.... blir helt stressa jeg... trodde aldri jeg skulle bli det, men er så mye snakk på barselgruppa t jeg har begynt å bli stressa... Er dette unormalt eller? skal på 9 mnds kontroll om en mnd, lenge til jeg får svar om han er "treig"

men ellers da, så spiser han så bra, gaper høyt og ikke noe tull. Drikker fra tutekopp, det har han gjort lenge. spiser brødskive og spiser mye av skiven selv, lager klikkelyder me tunga og på en god dag lage "indianerlyder/uling" med henda sine, også er han så blid! veldig fornøyd og rolig gutt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja også står han på alle 4, det har han begynt med i det siste.

Skrevet

Er ikke alle barn forskjellige da? Jeg har to-eggede tvillinggutter, han ene er tidlig ute, står oppreist på alle 4, åler seg hit og dit, sitter ganske stødt selv, mens nr to er mer bedaglig. Han tar det litt mer med ro, kan gjerne ligge på magen og slappe av mens han kikker på broren som farer rundt som er virvelvind for å si det sånn. Tror ikke du trenger å bekymre deg. Mine er 7 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...