overkill Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Gifta meg i 2005. Har ikkje tenkt på å selge brudekjolen før no. Har innsett at den kun tar plass på loftet. Den er veldig enkel og truleg ganske tidlaus. Går det an å selge den så lenge etterpå? Er det halv pris som er vanleg? Finn.no som er beste plassen?
cherry coke Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Om det er en klassisk og tidløs kjole er det ikke for sent. Legg ut annonse på finn.no og annonser den med halv pris. Om du ikke får respons på en stund, kan du sette ned prisen littegrann.
Alba44 Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Sikkert ikke for sent om det er en tidløs kjole. Jeg solgte min på finn.no, men tror ikke mange får så mye som halv pris. Er mange kjoler til salgs og mange vil kjøpe sin ny. Så mitt tips til deg er å ikke prise for høyt, så er sjansen større for en ny eier )
*Rutletutt* Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 Er vel aldri for sent:o) Vet om mange som finner ut at de vil selge kjolen sin når det er gått noen år....da er de ikke så sentimental i forhold til kjolen lenger tydeligvis;o) Ville søkt opp andre kjoler i samme merke, og evt samme årsmodell og sett hva de ligger på...og så ligge deg litt under det - så blir du nok kvitt den;o) Ville prøvd finn, ja - jeg kjøpte min på finn nå nettopp:o) Jeg kjøpte til rett under halv pris, men det var en 2008-kjole, tror nok du bør være forberedt til å selge den for litt mindre...
overkill Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. oktober 2008 Takk for svar! Et spm til: må den rensast før eg kan selge den?
Alba44 Skrevet 17. oktober 2008 #6 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg renset den. Hadde ønsket det hvis jeg skulle kjøpe også.
*Rutletutt* Skrevet 17. oktober 2008 #7 Skrevet 17. oktober 2008 Ja, det ville jeg gjort - er vanlig at kjolene som selges er renset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå