Gå til innhold

nå er jeg bare dritt lei!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var så dum at jeg jobbet ute i hagen i høstferien, uke 40, og dagen etter så var jeg tett i nesa og forskjølet..

ja ja tenkte jeg holder vel ikke på så lenge vel. Skulle jeg aldri ha tenkt. nå er det gått 3 uker og jeg er ikke bedre i det hele tatt. tett i nesa, hoster, vondt i hode, feber.... masse innfluensa symptomer. er bare dritt lei og vil bli frisk igjen...

jeg er nå 26 uker på vei og vet at alt er bra med den lille, for jeg var hos legen om mandagen og har masse av liv

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åååh stakkars deg!

har selv bare hatt infuensa i en uke,så jeg kan jo bare tenke meg hvordan du føler deg...

jeg er 22 uker på vei,og inne på babyverden sto det at man måtte holde seg borte fra alvorlig virus osv....

tenker de da sånn type røde hunder og andre slike sykdommer,eller vanlig høst influensa??

blir jo nesten bekymret for den lille....lite liv har det også vært mens jeg har vært syk....stakkar.

Skrevet

Er det jeg tenkte på også når jeg leste det.. Skal ringe legen min til uka siden jeg tydligvis ikke blir noe bedre...

men samtidig så er det litt deilig å bli dulla med... er bare lei av å hoste, ha tett nese og vondt i hode...

Skrevet

du får legge ut en innlegg her ang om man trenger å bekymre seg for litt influensa og feber eller om bekymringen er forbeholdt skikkeliger viruser....hehehehe.ville vært rart om babyene våre skulle ta skade av litt feber osv...vanligvis henger det jo ikke så lenge i...

nei,de er nok friske og fiiine!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...