ZZzZzzZ Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Han eier ikke matlyst lengre... Er så og si ferdig med amming,han nekter.. Mme får jeg ikke i han,bare spytter ut og brekker ( nei, han tar ikke mme til slutt,har prøvd i 6 mnd ) Grøten er han drittlei...får i han lite.. (prøvd alle sorter) Middag er han ikke glad i.. (prøvd alt,også hjemmelaget) Brødskive går greit,men vil ikke ha særlig mye.. Veide han idag, da hadde han gått opp 35g på 2 uker, og det er altfor lite... Noen med tips,hva jeg kan prøve og gi han..? Takker for svar!
LilleBanan blir storebror Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 havregrøten fra HIPP da? Rosa pakke, de har den barenoen steder. Vi bruker den og smakssetter selv med f.eks sviskepure,eller annen fruktmos, evt revet eple oppå. Frukt i babyfeederen?? Ernå iværtfall noen forslag
LilleBanan blir storebror Skrevet 17. oktober 2008 #5 Skrevet 17. oktober 2008 vil han ikke ha frukt engang?? hmm nei da vet jeg ikke.....de har vel noen forslag på hs. Du kan jo ikke være den eneste med dette problemet.... :/
ZZzZzzZ Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. oktober 2008 nei.. forslaget dem hadde funket ikke det heller gitt.. er nok ikke den eneste nei!
maiprinsen Skrevet 17. oktober 2008 #7 Skrevet 17. oktober 2008 Kan ikke si annet enn lykke til! Ser ut til at der ehar prøvd det meste. Hm... sikkert prøvd dette også, men laget grøt selv som ikke er "ferdigblandet". Laget deres middag spiselig for småen? Kanskje morsomt å spise mamma og pappa sin mat? Nei ikke vet jeg. LYKKE TIL!
maiprinsen Skrevet 17. oktober 2008 #8 Skrevet 17. oktober 2008 med laget grøt mente jeg å kjøpe mel osv å lage grøten selv helt fra begynnelsen av. (glemte å skrive det isted)
ZZzZzzZ Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 17. oktober 2008 nei,akkurat det og lage grøt selv,det har jeg ikke prøvd selv...vet du hvordan jeg gjør det??=)
ubuntu Skrevet 18. oktober 2008 #10 Skrevet 18. oktober 2008 Hei! last ned brosjyra til høyre i linken her: http://www.shdir.no/publikasjoner/faktahefter/mat_for_spedbarn__brosjyre__15566 på side 26 elller deromkring er det grøtoppskrifter, og eller mye lurt om babyer og mat i hele heftet. Lykke til!
Plutselig blir vi visst 4!! Skrevet 19. oktober 2008 #11 Skrevet 19. oktober 2008 Har slitt en del med matlysten hos snuppa mi jeg og! Hun er 7 mnd! Har du prøvd barneyoghurt? Den ville jenta mi ha, også ville hun helt plutselig ha mer pupp igjen!!! Er veldig opp og ned!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå