Gå til innhold

6 1/2 mnd og gått opp 35gr på 2 uker..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han eier ikke matlyst lengre...:(

Er så og si ferdig med amming,han nekter..

Mme får jeg ikke i han,bare spytter ut og brekker ( nei, han tar ikke mme til slutt,har prøvd i 6 mnd )

Grøten er han drittlei...får i han lite.. (prøvd alle sorter)

Middag er han ikke glad i.. (prøvd alt,også hjemmelaget)

Brødskive går greit,men vil ikke ha særlig mye..

Veide han idag, da hadde han gått opp 35g på 2 uker, og det er altfor lite...

Noen med tips,hva jeg kan prøve og gi han..?

Takker for svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

havregrøten fra HIPP da? Rosa pakke, de har den barenoen steder. Vi bruker den og smakssetter selv med f.eks sviskepure,eller annen fruktmos, evt revet eple oppå. Frukt i babyfeederen??

Ernå iværtfall noen forslag

Skrevet

vil han ikke ha frukt engang?? hmm nei da vet jeg ikke.....de har vel noen forslag på hs. Du kan jo ikke være den eneste med dette problemet.... :/

Skrevet

nei..

forslaget dem hadde funket ikke det heller gitt..

er nok ikke den eneste nei!

Skrevet

Kan ikke si annet enn lykke til! Ser ut til at der ehar prøvd det meste. Hm... sikkert prøvd dette også, men laget grøt selv som ikke er "ferdigblandet". Laget deres middag spiselig for småen? Kanskje morsomt å spise mamma og pappa sin mat? Nei ikke vet jeg. LYKKE TIL!

Skrevet

med laget grøt mente jeg å kjøpe mel osv å lage grøten selv helt fra begynnelsen av. (glemte å skrive det isted)

Skrevet

nei,akkurat det og lage grøt selv,det har jeg ikke prøvd selv...vet du hvordan jeg gjør det??=)

Skrevet

Har slitt en del med matlysten hos snuppa mi jeg og! Hun er 7 mnd! Har du prøvd barneyoghurt? Den ville jenta mi ha, også ville hun helt plutselig ha mer pupp igjen!!! Er veldig opp og ned!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...