It's all about me Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Et som gir tykt med skum og ikke bare litt småbobler på toppen av badevannet. Jeg vil at guttungen skal kunen bygge hule i det slik jeg gjorde da jeg var liten, he he.
Ulldott Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 "saape" har det beste skumbadet ) Mange gode lukter og knall bra skum! Det er desverre langt mellom saape butikkene ( Vanvittig bra nick du har ) Må smile hver gang jeg ser det!
It's all about me Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2008 Takk for det. Har en Saape butikk i nærheten, så da skal de få besøk av meg snart. ....og håper du skjønner at nicket er en smule ironisk. En liiiiiiiiiten smule, he he he.
Ulldott Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 Heldig du da! Jeg må kjøre til en annen by for å få tak i stoffet he, he, Jeg håper for guds skyld nichket ditt er ironisk :OD
Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #5 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg vil anbefale på det høyeste Rose fra body shop! Skumma noe sinnsykt! Nesten så jeg forsvant i badekaret, men da hadde jeg kanskje litt vel mye oppi og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå