Gå til innhold

Hva syns dere om julebrus som ikke er rød?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns liksom ikke det er julebrus,siden det ikke er julefarge på den.

Men så bor jeg på vestlandet og har ikke vært vant med denne typen julebrus før.

En venninne av meg sa at de var begynt å selge den i Bergen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Julebrusen skal være brun;)

Skrevet

Den må jo være rød....

Skrevet

Synes den ser ekkel ut, og foretrekker den som er rød:-p

Vil jeg ha brun brus kjøper jeg champagnebrus. Julebrus skal være rød;o)

Skrevet

Julebrus skal være rød!! (men har aldri smakt julebrus med annen farge før).

Skrevet

Julebrus MÅ være RØD:-))))

Skrevet

Den brune er jo bare best!!!

Skrevet

Røøøøøøøøøød!! Og den må komme på glassflaske!! Nærmere bestemt Grans. Ikke noe å diskutere en gang.

Skrevet

Samboeren kom hjem med 2 glassflasker julebrus her om dagen og la de rett i fryseren så de skulle bli kalde.

Vi hentet dyna ut i sofaen og skulle sitte og se tv og kose oss med hver vår julebrus, idet han tar den ut at fryseren ser jeg at den er BRUN og daaaa ble jeg skeptisk...

Brusen var forsovidt helt ok den, men det var IKKE julebrus slik jeg mener julebrus skal være!!! Julebrus er rød/rosa og smaker rødbrus!! Basta!:)

Tradisjon er tradisjon!

Skrevet

Juelbrusen skal egentlig være rød, men den fra Hamar bryggeri er jo såååå god....så da er de tilgitt for tabben med fargen.

Skrevet

julebrusen som er brun er ABSOLUTT best:) tåler ikke den røde jeg da, får elveblest overalt pga fargestoffene.

Skrevet

det bryr meg fint lite, noe som bryr meg er at politikerne kjører barnehagene til grunne... MEN det er det tydeligvis bare jeg som bryr meg om....

Skrevet

Hva er poenget med å drikke julebrus som smaker som eventyrbrus??

Den ekte julebrusen er selvfølgelig den brune!!!!!

Hilsen TRØNDER!!!!! ;)

Skrevet

Gå hjæm å vågg du á, studentmamman;o)

Julebrus = Rød:-D

Skrevet

Kjære vene drygaste? Stått opp med feil bein? Enig at noen ting er viktigere enn andre, og hvis man skal dra den helt langt, hva betyr vel litt bhg-problemer når jorda slik vi kjenner den forvinner pga klimaendringer?

Dessuten er dette en svært viktig diskusjon dette her, og jeg skjønner også at det trengs en vekkelsesbølge blant folk på denne siden for det er da allerede vedtatt at BRUN julebrus ER BEST!!!!

Skrevet

Den brune julebrusen er best! Det er den jeg er oppvokst med ihvertfall!

Skrevet

Jeg har faktisk ingen mening om julebrus, fordi det ikke er noe vi har lagt vekt på hjemme. Samboeren må ha den fra Hamar Bryggerier, for meg har det ingenting å si.

Skrevet

Julebrus skal være brun og komme fra Lillehammer og Hamar ja! mmmmmmm.

Skrevet

RØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØ

ØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØ

ØØØØØØØØØØØØØD!!!

Skrevet

For meg er julebrusen rød, ferdig med det. De andre blir ikke kjøpt (og ja, jeg har smakt og de smaker ikke jul)

Skrevet

Noen som kan bekrefte at det er kommer julebrus med annen farge på vestlandet???

Og i hvilken butikk den selges i?

Jeg vil smake den. selv om jeg er skeptisk.....for den skal jo være RØD for at den er "julete"....

Skrevet

Julebrus skal være brun og komme fra hamar og lillehammer! Ble frelst i 2001 og ikke f... om noen skal få meg til å drikke rød julebrus igjen. Rød brus er rødbrus og smaker kunstig drit!!!

Skrevet

www.tinkerbelle.blogg.no

mohhahahaha...

Brrrrruuuuun!

Skrevet

Hæ? Finnes det annen julebrus enn rød?

Hehe.. Jeg visste faktisk ikke det, har aaaldri sett det. Bor utenfor Bergen. Kjenner til Grans, Lærum, Hansa og Rignes. Alle de er røde.

Lærum er forøvrig best :)

Skrevet

Selvfølgelig skal den være BRUN. Jeg må reise 4 timer for å få riktig julebrus, og det er heller tragisk. CB sin er den beste, men Berntsen sin går også ann. Synes det er rart at ingen har nevn gul julebrus, det kom nemmelig jeg borti her en gang. Faktisk enda ett hakk verre enn rød.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...