Gå til innhold

Nå håper jeg at

Anbefalte innlegg

Skrevet

Karomamma snart står på scenen og synger av hjertens lyst og at Ronja, tonetroll, Gummis og Selma står ved scenekanten og hyler!!!

Hihihi, synes jeg ser dere jenter og forventer fullt referat!

Selv håper jeg lille rosa snart sovner søtt, så jeg kan finne frem julemarsipanen min og nyte den i ro og fred:-)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi ble bare to modenmammafans i går... Men makan til konsert!!!!!!!!!! Karomamma synger fantastisk, og for et band! Og for noen kjekkaser i blåserrekka! Vi fikk hilse på Karomammasøstera med kjæreste og to Karomammatanter, og like hyggelige og gærne som Karomamma var de alle sammen. Karomamma selv svinset litt hit og dit og strålte uansett hvor hun befant seg. Og for en stemme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Som vi koste oss, og som vi drakk! (ehhh, eller var det kanskje mest jeg som gjorde det?). Hvertfall; Makan til rotbløyte!!! Er bare en tur nedom kjøkkenet nå for litt grønn Bris... Skal nok krype under dyna igjen! Og bli der lenge! (Også jeg som skulle trene i dag... Det tror jeg hvertfall ikke noe på akkurat nå;-))

Skrevet

Hihihi, så herlig at dere koste dere:-)

Ja hun Karomamman har stemme som virkelig kan løfte taket og med en hel Karofamilie på fest tenker jeg det ble stemning:-)

Gøy å høre om kvelden:-)

God bedring tonetroll, kryp under dyna di du og bli frisk igjen:-) Trening kan du gjøre en annen dag;-)

Skrevet

ÅÅÅÅ! Så moro å høre da!!! Og AAAAAHHHH for noe dritt at vi gikk glipp av det hele!

Skrevet

Ja, gummis måtte feige ut med vondt i kroppen, vondt i hodet og halsen. Veldig irriterende, men hadde lite å stille opp med etter litt for mye hardkjør på jobb den siste tiden. I dag er jeg litt bedre, men fortsatt "slækk". Nå har jeg imidlertid handlet inn hauger med vitaminer ++ så her skal kroppen bygges - samtidig som bremsene på jobb etgterhvert forhåpentligvis slår inn ;-)

Skrevet

Ja, du håpte riktig!! Riktignok var du litt tidlig ute, men vi hadde det gøy allerede da :)

God bedring, Gummis!

Skrevet

Det var en topp kveld..... men du og alle flotte damer var savnet....så det så....

Skrevet

Fint med sånne kvelder:-) Og ja, vi skulle jo vært der en haug til, men noen ganger må vi visst prioritere..selv om det er litt kjedelig;-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...