Gå til innhold

Dere som har peiling på piercing


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det å ta ny piercing på et sted man har hatt tidligere?

Har hatt hull i nesen 3 ganger, og har egentlig lyst å ta på nytt. Men er det noe lurt med tanke på arrvev?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

men siden du sier du har hatt hull 3 ganger, da vet du vel hvordan det er? jeg tror det skal gå, men det kommer jo helt an på hvordan arrvevet er da. er det veldig hardt hadde ikke jeg turd, i og med at det skal jo se bra ut også..

Skrevet

Jeg har tatt i nesa tre ganger, og skal også ta igjen! ;-)

Har tatt i leppa to ganger. Er nok ikke farlig, men det blir jo hardere der da. Den i leppa gjorde førti ganger vondere andre gangen iallefall hihi!

Skrevet

Joda, burde vel det. Men lurte bare på om noen andre hadde erfaringer.

 

Det har gått helt fint før, og jeg trenger jo ikke ha på nøyaktig samme sted.

 

 

Savner nesepynten min, føler meg egentlig litt naken uten.

 

Skrevet

Jeg har også hatt i neste 3 ganger.. hehe..

Det skulle ikke være no problem altså.. Eneste er at det gjør litt værre når du har hatt der før og det har grodd igjen.. hehe.. men det vet du..

Har hatt i begge brystvortene 2 ganger også.. Og jeg trodde jeg skulle dø nå jeg tok det andre gangen.. haha.. ALDRI IGJEN!!! hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...