litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Hvordan er det å ta ny piercing på et sted man har hatt tidligere? Har hatt hull i nesen 3 ganger, og har egentlig lyst å ta på nytt. Men er det noe lurt med tanke på arrvev?
Den drygaste Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 men siden du sier du har hatt hull 3 ganger, da vet du vel hvordan det er? jeg tror det skal gå, men det kommer jo helt an på hvordan arrvevet er da. er det veldig hardt hadde ikke jeg turd, i og med at det skal jo se bra ut også..
Mamsen86 Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg har tatt i nesa tre ganger, og skal også ta igjen! ;-) Har tatt i leppa to ganger. Er nok ikke farlig, men det blir jo hardere der da. Den i leppa gjorde førti ganger vondere andre gangen iallefall hihi!
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. oktober 2008 Joda, burde vel det. Men lurte bare på om noen andre hadde erfaringer. Det har gått helt fint før, og jeg trenger jo ikke ha på nøyaktig samme sted. Savner nesepynten min, føler meg egentlig litt naken uten.
Slalotte Skrevet 17. oktober 2008 #5 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg har også hatt i neste 3 ganger.. hehe.. Det skulle ikke være no problem altså.. Eneste er at det gjør litt værre når du har hatt der før og det har grodd igjen.. hehe.. men det vet du.. Har hatt i begge brystvortene 2 ganger også.. Og jeg trodde jeg skulle dø nå jeg tok det andre gangen.. haha.. ALDRI IGJEN!!! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå