Moosh Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Noen som vet hvor de selger superundertøy til baby (11 mnd)? Er det slik at superundertøy har omtrent de samme egenskapene som ull? Noe spesiell type som er best? Veldig takknemlig for svar ;-)
Moosh Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 17. oktober 2008 Ingen som vil svare meg? Snufs...... Har vært prat om superundertøy her tidligere ifm babyer som er allergiske mot ull.
bobbi :-) Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 kidsfashion.no selger devold sitt ullundertøy med syntetisk innside
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 Houdini har iallefall. Selges bl.a på sportsnett/aktive barn. Vi har et sett til småen på 2år, men er egentlig ikke fornøyd med kvaliteten. Er dyrt syns jeg..
erteposen + 4 Skrevet 17. oktober 2008 #5 Skrevet 17. oktober 2008 Devold har en type som har superundertøy innert og ull utenpå. En del eksem barn tåler denne. Jeg har et merke her som heter Stilongs, men finner ikke mer ut av det. Gutten min er så gammel nå at han bruker tynt fleece undertøy innerst. Utvalget i superundertøy er mindre til baby enn barn.. Har du googla?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå