meg & to små vampyrer Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Fått noen mensen`? Var det i morra som er ikm? Jeg har bare vondt i magen.. men ikke murring, bare de andre mageproblemene. Gjør så vondt, tror jeg skal krepere her jeg ligger. Ikke noe mensen her heller, men er uansett litt tidlig for det.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Hey snups! Ikm imorra tror jeg ja.. Ingen mensen.. Men, føler at puppene er litt mindre ømme..og at det har murret litt i dag..så jeg tror mensen er på vei.. Dumme mageproblemene dine! Begynt med laktulose eller? Nå koser vi oss med Skal vi danse :-)
meg & to små vampyrer Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2008 Ja, andre dagen med laktulose i dag. Det har vel ikke noe å si når på dagen man tar det? Så lenge det er samme tid hver dag? Jeg sitter med varmeflaske på fanget og prøver å skrive oppgave. jada.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg har ikke prøvd laktulose selv..så jeg vet ikke.. Du kan jo søke litt på nett om det.. Jeg er litt rar i kroppen ikveld.. Føler meg litt slapp og småuggen..men samtidig våken og frisk..hehe.. Rar blanding.. Håper det betyr at det er noe i gjære ;-) Synes du skal legge vekk oppgaven ikveld og slappe av jeg! Magen trenger det!
meg & to små vampyrer Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. oktober 2008 Ja, jeg søker. Men syns hele greiene er kjempeekkelt. Jeg er bare så ekkel. Jeg tror du er gravid, trøtt og rar? ja, gode tegn det. Jeg må jo skrive oppgave før søndag. Jobba dagen i dag og i morgen skal Ø jobbe dag så da er jeg alene med Brage. Må jo rekke å skrive alle greiene + har en del pensum å lese også
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 17. oktober 2008 #6 Skrevet 17. oktober 2008 Mageproblemer er veldig vanlig..dessverre.. Mange som sliter med det..og det er no dritt.. Jeg håper jeg er gravid, men tror det egentlig ikke.. Spent på morgendagen.. Synes du er flink som gjør det du skal jeg :-) Jeg skulle gjerne hatt din selvdisiplin :-)
meg & to små vampyrer Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. oktober 2008 disiplin og disiplin... jeg sitter nå her nå da.. he he:) ja, mageproblemer er jo vanlig, men jeg tror ikke at det er vanlig med så lammende og kraftige smerter så ofte? Eller har alle det?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 17. oktober 2008 #8 Skrevet 17. oktober 2008 Nei, er nok ikke alle som har det.. Men, jeg tror det er utrolig mange som har mageproblemer på veldig mange forskjellige måter og av forskjellige årsaker!
meg & to små vampyrer Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 17. oktober 2008 Joda, greit nok det. Men det betyr ikke at jeg skal trenge å gå med så vonde smerter hele livet. Har gått sånn i 13 år allerede og det reduserer livskvaliteten min ganske kraftig.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 17. oktober 2008 #10 Skrevet 17. oktober 2008 Nei, du må bare pushe på hos helsevesenet slik at de undersøker og hjelper deg helt til de finner ut hva de er eller en behandling som funker...
meg & to små vampyrer Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 17. oktober 2008 Ja. Ehhh,.. å hadde jeg akkurat et 15minutters gråteanfall pga dume laktulosen og masse andre irrasjonelle ting. Jeg tror jg har en ekkel pms:) he he
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 17. oktober 2008 #12 Skrevet 17. oktober 2008 Ååå..vampyr..må ikke bli så lei deg! *trøsteklem* Håper det er graviditetshormoner og ikke pms.. ;-)
meg & to små vampyrer Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #13 Skrevet 17. oktober 2008 Jo, jeg VAR kjempeleimeg akkurat. Men nå er det egentlig over... hmmm.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 17. oktober 2008 #14 Skrevet 17. oktober 2008 Hehe..dumme hormoner.. :-)
meg & to små vampyrer Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #15 Skrevet 17. oktober 2008 Ja, de er kjempedumme. Nå bør jeg vel spise kveldsmat og så legge meg. Mannen har sovna på sofaen ved siden av meg.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 17. oktober 2008 #16 Skrevet 17. oktober 2008 Du får ha en god natt og god bedring :-)
meg & to små vampyrer Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #17 Skrevet 17. oktober 2008 Takk. Har dere fått hund forresten nå?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 17. oktober 2008 #18 Skrevet 17. oktober 2008 Nope.. Vi får valpen om fire uker.. :-) Men, fikk vite i dag hvilken vi skal få :-)
meg & to små vampyrer Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #19 Skrevet 17. oktober 2008 Så gøy! Nå begynte jeg plutselig å sippe igjen her. herregud. Håper det ikke er slik pms skal være heretter altså:S
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 17. oktober 2008 #20 Skrevet 17. oktober 2008 Huff.. Synes du skal ta deg et varmt bad og smøre inn kroppen med god krem etterpå! Litt velvære gjør alltid godt! Tror du bare er veldig sliten jeg!
meg & to små vampyrer Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #21 Skrevet 17. oktober 2008 Vi har ikke badekar,...
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 17. oktober 2008 #22 Skrevet 17. oktober 2008 Ta et fotbad..eller en varm dusj da.. :-)
meg & to små vampyrer Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #23 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg gikk og la meg med varmeflaska mot magen jeg da:) like godt det:)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 18. oktober 2008 #24 Skrevet 18. oktober 2008 Lurt... Her kom mensen i dag... :'( Jeg våknet med menssmerter..gikk på do..og ja..blod!!! Faen!
meg & to små vampyrer Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #25 Skrevet 18. oktober 2008 Æsj og faen!!! Jeg testa negativt. Er jo en 3-4 dager til ikm, men faen heller. Skal innstille meg på at jeg ikke er gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå