Gå til innhold

Gravidbukse... Noen som kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå trenger jeg større bukser... Jeg vet at HM og Lindex har mammaklær, men er det noen andre kjeder? Jeg må prøve. Kjøper ikke bukser på nettet...

Noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Polaren & Pyret har. Hvor bor du? Finnes jo mange mor/barn butikker med bukser, i alle fall i Bergen. Liker best hm sine.

Skrevet

Ja, pop hadde jeg glemt. Takk!

Jo da, vi har mor/barn-butikker og skal vel ikke der også, men syns ofte prisen er litt vel høy, og særlig siden jeg bare kommer til å bruke dem i ca et halvt år...

Noen flere?

Skrevet

Noen kap ahl butikker har gravidklær.

Jeg har kjøpt mama licious bukser på Brio..

Skrevet

Var i byen idag. Skikkelig nedtur! HM her har slutta med mammaklær, det samme har Lindex... Endte opp med en tights på Polaren o Pyret til 300kr... Må jo ha noen ordentlige bukser også. Noen forslag? På nett kanskje? Helst ikke de som er lave på livet...

Skrevet

Jeg har bare DÅRLIGE erfaringer med H&M sine bukser, kanskje det har noe med formen min, men stoffet som skal strekke over magen blir fort så slapt at jeg må gå og "hemse" på buksa hele tiden, eller bruke bukseseler. Skikkelig irriterende, og det skjer både når jeg er 4 mnd på vei og knapt har mage og nå når magen buler ut.

Skrevet

Mama licious er skikkelig bra :) Det finner du bla. i Bestseller =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...