Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 FIkk ømmebrystvorter under el, for snaart fjorten dager siden.. og har det enda... - men jeg må KLEMME på de, og da er det kjempeømme... og ømme en stund etter at jeg har "slippet".... MÅ du klemme for at du skal kjenne at det er ømt?? hvorfor var du øm???
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg måtte ikke klemme på brystvortene for å kjenne at de var ømme, men det er sikkert individuelt... Jeg syntes f.eks det var vondt å få dusjstrålen på brystvortene, og vondt å ta av og på bh, når den skubbet borti... osv..
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 såpass ille , ja. Var du gravid da??
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 da jeg fødde så var de ømme i 5-6 uker før de gikk over..da jeg ikke var gravid, så kunne puppene mine bli ømme før jeg ventet mensen. Og da jeg var gravid var de ømme i begynelsen..
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #5 Skrevet 17. oktober 2008 Jepp.. :-) Men det er helt sikkert individuelt hvordan man kjenner det da... Har du ømme brystvorter og tenker at det kan være graviditetssymptom? Det kan det jo:-)... jeg tror det meste er normalt jeg, for å si det sånn... Lykke til :-()
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #6 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg hører mange som sier de får ømme pupper når de venter mensen.. Det har aldri jeg opplevd.. men ble til gjengjeld utrolig øm og sår når jeg ble gravid... mens jeg igjen har hørt om andre som ikke kjenner antydning til noen forandring i puppene i forbindelse med graviditet.. ihvertfall ikke før etter en god stund... Jeg tror ikke man kan sammenligne sånt som det der egentlig...
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #7 Skrevet 17. oktober 2008 har mistet mensen eter en spontanabort, så er det mensne som kommer blir jeg faktisk veldig glad. Får jeg postivit test blir jeg enda mer glad!!! hehe.. IKM søndag eller mandag=) Spennende.. takk for svar dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå