lengter daler ned i skjul... Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Hva får DIN baby vondt i magen av at du spiser? vet at man i utgangspunktet skal kunne spise det meste,, men jeg er litt forsiktig merker jeg. gutten er 18 dager gammel, og skrek mange timer i natt pga mageknip tror jeg.....
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Her var lillegutt litt tander, så merket det hvis jeg hadde spist blomkål i alle fall, og kullsyre.. Men tror ikke han reagerte på løk (godt stekt, prøvde aldri med rå).. Ellers gikk det greitt med det meste..Men så vanskelig å vite i alle fall de første ukene, for da kan de jo skrike uansett, så.. Må nesten bare prøve deg fram, tror jeg..
Odine! Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Nå sier de at man kan spise hva som helst. For tre år siden var jeg veldig forsiktig den første tida, men denne ganga har jeg spist løk og alt som er. Jeg var litt forsiktig med kullsyre, det var det eneste.
OsloMor Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 Bortsett fra det de var allergiske mot, melke- og soyaproteiner, så reagerte yngste på nektariner og appelsiner.
Leirha Skrevet 17. oktober 2008 #5 Skrevet 17. oktober 2008 Gutten min verken får eller har fått vondt av noenting, det er ganske herlig
lengter daler ned i skjul... Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. oktober 2008 ingen som har hørt at de reagerer på godteri, spiste ostepop og godt og blandet og kvikklunsj igår kveld skjønner dere. hva av det er mest sansynlig at han reagerte på?
fox`y Skrevet 17. oktober 2008 #7 Skrevet 17. oktober 2008 jeg er nett ferdi å amme, men begge mine gutter reagerte på løk,kål,erter, sterkt krydder, jordbær, fløte,krem,melk, sjokolade( kunn de første ukene),kaffe, te, iste, nøtter osv osv de hadde sterk kollikk-kiss da...
PyttPytt Skrevet 17. oktober 2008 #8 Skrevet 17. oktober 2008 Jenta mi reagerer aldri på noe spesielt, muligens litt urolig etter at jeg drakk cola èn gang, ellers ingenting.
It's all about me Skrevet 17. oktober 2008 #9 Skrevet 17. oktober 2008 Vesla som jeg ammer nå reagerer ikke på noen ting. Eldstemann reagerte på løk, brus og skalldyr. Samt litt på sur jus hvios jeg drakk veldig mye av det. Men det verste tilfelle hadde vi uten tvil av skalldyr.
It's all about me Skrevet 17. oktober 2008 #10 Skrevet 17. oktober 2008 Tror det er mulig å reagere på sjokolade, synes å ha hørt noe slik.
fox`y Skrevet 17. oktober 2008 #11 Skrevet 17. oktober 2008 jo jeg kunne ikke spise vingummi heller kom jeg på, å sterkt potetgull. kunn salt potetgull uten løkpulver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå