Thessa og Bebbis Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg holder på å bli sprø!!!! Jeg tisser og tisser, noe som forøvrig er normalt tidlig i graviditeten. Men det svir før jeg tisser! Når jeg tisser er det lissom greit også rett etterpå. Men det sviiiir så utrolig før! Vært sånn i over en uke. Og det er IKKE urinveisinfeksjon. Vært hos legen og de har tatt prøver av urinen min PLUSS at de har sendt til dyrkning. Uten å finne noe unormalt. Jeg skjønner ingenting jeg. Er vanligvis veldig følsom og plaget med urinveiene. Og har vært det fra jeg var liten, men jeg klarer alltid å kurere det. Nå hjelper ingenting. Kan det være at jeg har tisset så mye at det har blitt sårt eller irritert i urinåpningen?
Maad Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Du? den der har jeg hatt uten at jeg har vært gravid...og d er når jeg tisser for ofte faktisk! jeg har pleid å holde meg helt til jeg virkelig MÅ, og da går d over etterhvert... er jo ikke sikkert d er d samme, men kanskje verdt å prøve?
Thessa og Bebbis Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2008 Hmm. Jeg får prøve å holde meg da Jeg går snart tom for ideer, men holder på å tørne fullstendig,. Takk for svar
Dr. Google Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 Du kan også ha fått en liten rift, da svir det FØR du tisser, å kan også svi mens du tisser å etter. Men det er helt ufarlig Det er vanlig å få f.eks etter/under sex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå