Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Anbefaler min om og om igjen - både dun og lam!! Odenswalder Lammy; avtagbart lammeskinn i rygg, dun på resten, lang så kan brukes lenge (rettferdiggjør prisen litt).
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg bruker min gamle saueskinnspose i vinter, har bare sydd på nytt og litt mer moderne trekk;) Nå utover høsten, mens det ennå er mildt, har vi Nomade fleecepose med ullskinnet lagt oppå posen, funker ypperlig.. Hva du ønsker å bruke avhenger vel litt av hvordan vinteren er hos deg. Har dere litt klassisk vinter, ville jeg definitivt gått for lammeksinnet..Har du lite minusgrader om vinteren, kan lammeskinn fort bli veeeldig varmt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå