elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 ikke id. pudder, men en typisk foundation på flaske for litt tørr hud. Som gir fin glød
Bunnies by night Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Mac mineralize satinfinish. Den er visst spesielt god for tørr hud:) Er en flytende foundation by the way:) GIr flott glød i ansiktet og dekker godt!
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2008 spennende! Takk for tips. Den har jeg faktisk aldri hørt om engang
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. oktober 2008 arg. De hadde jo ikke den på strawberrynet:o(
Bunnies by night Skrevet 17. oktober 2008 #5 Skrevet 17. oktober 2008 Så dumt! De andre jeg har prøvd fra MAC er litt mer matte, så mineralize er den eneste jeg har prøvd (uansett merke) som gir en fin frisk glød, i tillegg til at den er beregnet på tørr hud så den føles utrolig behagelig å ha på...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. oktober 2008 #6 Skrevet 17. oktober 2008 Biotherm Sense Comfort Aquardiance er helt super og gir et friskt utseende samtidig som den dekker. Full av fuktighet:-)
Bunnies by night Skrevet 17. oktober 2008 #7 Skrevet 17. oktober 2008 Her er forresten linken - hmmm du kjenner ikke noen i oslo som kan sende den for deg da;) Føler at jeg virkelig driver med sterk markedsføring her *ler* men vet hva det vil si å lete etter den rett e foundation, og det er fram til nå den eneste jeg har vært 100% fornøyd med. http://www.maccosmetics.com/templates/products/sp.tmpl?ngextredir=1&CATEGORY_ID=CATEGORY15107&PRODUCT_ID=PROD11370
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. oktober 2008 vet at de skal åpne en sånn mac avd på et parfymeri på et kjøpesenter her snart - kanskje jeg bare skal vente til da
tante grusom master of law Skrevet 17. oktober 2008 #9 Skrevet 17. oktober 2008 Det kan være at strawberry er utsolgt, da ser man nemlig ikke varen på siden. Sjekk innom om en stund, så kanskje du har flax:)
Bunnies by night Skrevet 17. oktober 2008 #10 Skrevet 17. oktober 2008 Så bra at mac skal åpne flere steder! Ja, jeg synes i hvert fall at du skal prøve den siden det virker som du er litt kresen på foundationfronten du også
mamiladi Skrevet 17. oktober 2008 #11 Skrevet 17. oktober 2008 Lancome har en foundation for tørr hud som jeg har vært veldig glad. Huden fikk en veldig naturlig farge og glød. Pluss at den dekket det jeg ville uten å føles tung. Jeg mener det var photogenic. Nå har jeg prøvd Shisheido foundationer og er også veldig fornøyd. Dual balancing foundation het den som jeg likte best, men lifting foundation (for tørr hud) som jeg bruker nå er jeg også veldig fornøyd med. Jeg har egentlig ikke veldig tørr hud så jeg skulle nok brukt den første, men det blir vel tørt i vinter :-) Begge hadde fine farger og fin glød! Begge er også drøye i bruk. Jeg har også brukt en fra Chanel som jeg likte godt, Vitalumiere, men jeg husker at den ikke var veldig drøy. Jeg vet også at Kanebo har bra produkter! Jeg liker ikke Dior sine foundationer fordi de lukter "gammeldameparfyme", ihvertfall de jeg har prøvd. Estee Lauder sine har jeg ikke prøvd ennå (av en eller annen grunn) men svigermor, som har tørr hud, liker dem godt. Du finner ut hvordan produktene ser ut hvis du går inn på hjemmesidene. De er som oftest greie med å gi ut tester på parfymeriene, produktene er jo ganske dyre så det er greit å være sikker. Håper du finner noe du blir fornøyd med. ;-D Hilsen sminkedokka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå