mamma *3 FØDEKLAR Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Ja det vil si vi har hatt et navn klart hele tiden. Mine to jenter bestemte før sommerferien at guttungen skulle hete Julius. Et navn jeg liker utrolig godt. MEN plutselig nå fikk min mann kalde føtter. Vi har to jenter som har navn som begynner på L, og mannen kom med et forslag som slo ann både hos oss og alle andre. Så navnet blir(trommevirvel'''''''''): Linus August
mamma *3 FØDEKLAR Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2008 Tusen takk, det var hyggelig. Synes guttenavn er veldig vanskelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå