Gå til innhold

Guttenavnet endelig klart:o))


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det vil si vi har hatt et navn klart hele tiden. Mine to jenter bestemte før sommerferien at guttungen skulle hete Julius. Et navn jeg liker utrolig godt. MEN plutselig nå fikk min mann kalde føtter. Vi har to jenter som har navn som begynner på L, og mannen kom med et forslag som slo ann både hos oss og alle andre. Så navnet blir(trommevirvel'''''''''):

Linus August

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Linus August var veldig fint :)

Skrevet

Tusen takk, det var hyggelig. Synes guttenavn er veldig vanskelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...