Gå til innhold

Reima ble billig i år, gitt:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant først dress til guttungen til 1199,- på 40%- da var jeg så heldig at svigermor var med og hun fant ut at hun ville sponse 400,-. Den dagen fant vi ikke dress til vesla, men svigermor sa at hun vil være med og betale for den også.

I dag fant jeg en til henne også- 40%, så den kom på 600,-...så blir det jo minus de 400,- fra svigermor- og vips så kostet begge dressene meg til sammen 600,-

Billigere dresser får man vel ikke?

P.S: Dressen i dag var på Barnas Hus- de hadde et stativ med 40% hengende, og jeg var heldig og fant en i riktig str.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reima ble faktisk enda billigere for oss i år!! Vi kunne nemlig fortsatt bruke dressen fra i fjord til godgutten vår på 2,5 år :o)

Skrevet

Nå har guttungen hatt samme dressen i to vintre alt, så det skulle bare mangle at han måtte ha ny nå. Men sånn sett var fjoråret enda billigere, ja:-)

Skrevet

Bestefar og Mormor kjøpte Storesøs. sin på januarsalg:-) Lillesøs bruker den hun brukte i fjor og som Storesøs og deres kusine har brukt også. Like fin den, noe som jeg synes sier noe om kvaliteten på disse dressene :-).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...