Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Ja det er det faktisk! Og det som jeg syns er så plagsomt med det er smuler som havner mellom puppene når jeg spiser. Det er noe dritt. Seriøst! Og nå som magen er så svær, blir det dobbelt opp. For det som ikke ramler ned mellom puppene, legger seg på toppen av magen. Ja så når jeg skal legge meg på kvelden, er det bare å børste vekk smuler. så når babyen kommer, blir det melk med nogot attåt... Er det bare meg som er "plaget" med dette?
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 I hear you! Hahaha...kjenner igjen den, ja.... *klem fra hu med 95F*
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 He he.. godt å høre jeg ikke er alene om det. Lurer på om glamour-modeller har disse problemene jeg? Men de sitter kanskje ikke i sofaen og gomler boller foresten.... De drikker vel bare smooties og rått egg....
sneipen <3 snuppa Skrevet 17. oktober 2008 #5 Skrevet 17. oktober 2008 hehe:)) kjenner meg litt igjen;) men når babyen er kommet ut, er det good bye! til 80 dd:D plagsomt, er bare 156 cm, så det passer absolutt ikke til kroppen min;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå