Alvejenta Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Hei, Blodtrykket mitt ligger på ca 90/60 og jeg plages med veldig svimmelhet for tiden. Mister f eks balansen mens jeg går og sånt. Nå er jeg i 10.uke. Er det vanlig at blodtrykket er som mitt nå - og vil det snart bli høyere? Hilsen
Plutselig_gravid Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Mitt går bare nedover. Gått fra 110/80 til 60/45. Sliter med intens hodepine, svimmelhet og lysskyhet. Er i uke 18 nå.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg plages med lavt BT. Vet ikke hvor lavt det er, men kjenner igjen symptomene etter at jeg har vært en del plaget med det før. jeg fikk da tips om å øke saltinntaket og øke vanninntaket- men er usikker nå når jeg er gravid? Da var det overtrykk på rundt 70- når jeg reiste meg greide de ikke måle det..
Alvejenta Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. oktober 2008 Takk for svar! Da skal jeg prøve dette med mer salt og væske. Hvordan i all verden fungerte dere med så lavt blodtrykk? Jeg synes det er slitsomt å gå en tur til butikken nå, jeg.. Jaja. Ønsker dere en fin kveld! hilsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå