It's all about me Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Fargen på håret eller ansiktet? http://www.seher.no/php/art.php?id=790823 Huff og huff, så utrolig stygt.
~sjiraff~ Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Ooooooo... wow...! Se på Robinsonbildet, der er hun jo pen! Så kommer hun hjem og selvbruner seg til døde.... Fatter ikke at man selv kan synes det er pent?
Odine! Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Vanskelig å bestemme seg, men jeg synes kanskje HØYDEN på puppene (plassering) er det mest unaturlige her...
It's all about me Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. oktober 2008 Ja gurimalla, at jeg kunne ungå å legge merke til puppene. Hjelp, kanskje noen burde spandere et speil på dama.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå