xxxo Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Mannen min er en veldig slank mnn, på grensen til tynn. Og da ogs en ganske liten rumpe. Buksene på klesbutikkene i byen (h&m, cubus, blend, jack & jones, osv.) blir liksom for store over rumpa på han, så det ser ikke ut som han er rompe i det heletatt.. :-S Hvor kan man finne bukse til han som sitter litt bedre over rumpa? Og nei, ikke foreslå jentebukser. Lurte han til å prøve en av mine som ikke ser spes jentete ut, men det ble jo ikke plass til utstyret hans! Hehe..
Fruen i huset Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Min mann er veldig tynn, bruker vel 32/34 i bukser. Han finner bare jeans, men det var kanskje ikke det du mente? Han sliter med andre bukser, ja ... :S
OsloMor Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Mannen min er også slank og jeg synes han ser veldig bra ut med Levis sin 506:-)
Fruen i huset Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 Ops, ser nå at det var jeans du mente På Carlings (heter det ikke det da?) har de fine, mørke olabukser som sitter fint over rumpa. Ellers kjøper min mann på Hans Mote, tror jeg.
xxxo Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. oktober 2008 Hvor er Carlings? Hans Mote, er det litt ungdommelige klær der da? Han er jo under 30..
erteposen + 4 Skrevet 17. oktober 2008 #7 Skrevet 17. oktober 2008 Nudie, slim model, passer min gubbe. Han er 30 rundt livet tror jeg, og minst 34 i beina. Kommer litt an på. Cheap Monday sitter også veldig bra:)
xxxo Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. oktober 2008 Takk for svar. Flere? Hvor selger de disse forresten, gamle erteposen?
mamiladi Skrevet 17. oktober 2008 #9 Skrevet 17. oktober 2008 Er mannen din slank så er han litt heldig :-) det er ikke bare dameklærne som blir tilpasset italienske str... Mannen min er ganske muskuløs i rompe/lår partiet og sliter faktisk med å finne jeans som sitter fint. Levis, Diesel, Tiger of Sweden, Mexx, Armani og mange andre merkejeans er smale over hoftene og rompa.
erteposen + 4 Skrevet 17. oktober 2008 #10 Skrevet 17. oktober 2008 Nudie selger de vel på Carlings tror jeg. Cheap Monday selger de på litt mer spesielle butikker, ikke kjedene. Er rimelige bukser og kule synes jeg.
Kamomille Skrevet 17. oktober 2008 #11 Skrevet 17. oktober 2008 både Levis, Sand, Diesel og Malborough har smale modeller. Min mann kler godt levis 501 og Sand sine smale modeller.
Shabby Cheap Chic Skrevet 17. oktober 2008 #12 Skrevet 17. oktober 2008 Ben Sherman buksene sitter bra på samboern min...
Raych Skrevet 17. oktober 2008 #13 Skrevet 17. oktober 2008 Har en kompis som bruker 30 - 32 i livet på jeans. Han har noen rålekre jeans fra Italienske Gabba. Sitter utrolig bra over rumpa:) Hehe:) Vet han kjøper dem på en forretning i Oslo, men husker ikke hva den heter... Vet ellers ikke hvor de selges, men kanskje på nettbutikker??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå