Gå til innhold

Jeg er så sinnsykt sjalu=(

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så sinnsykt sjalu, blir skikkelig lei meg og irritert for at typen min skla på byen i morgen og drikke og være med en venn:s..

Synes ikke det er så gøy å sitte hjemme gravid og føle seg ikke sexy på en lørdagskveld å være redd for at andre jenter kommer å sjekker han opp... Han er 29 og går på utesteder med 18 grense... Ehhhh ikke helt normalt=(

Noen som kan berolige meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dumt at du føler det sånn da !

Men tror nok du enten må bare lære deg å stole på kjæresten din, ellers så får du ta deg en prat med han og fortelle hva du føler o.l ...jeg vet ikke jeg, bare det jeg tenker kan være noe å gjøre..

Skrevet

ja det synes jeg oxo=( Vil ikke være sjalu... MEn er det liker ikke tanken på at han skal ut på byen=( Synes ikk ahn er så hyggelig i flyllla heller=( Og nå som jeg er gravid føler jeg meg ikke verdens mest attraktive person=(

Tro meg vil ikke være sjalu, og selv om jeg er gravid med barnet hans så skjønner jeg ikke hvorfor jeg er det=(

Skrevet

Jeg er også sjalu.. stoler på han når han er edru altså, men blir veeeldig usikker når han er på fylla.. og sånn er det bare, nytter ikke om folk evnt. hadde sagt "skjerp deg", for det er ikke så enkelt..

Skrevet

Huff, ikke helt enkelt dette. Men man må dessverre bare prøve å komme over sjalusien ellers kan det ødelegge forholdet faktisk. Tror ikke du skal tenke mye på at han går på 18-årsgrense iallefall. Det er det mange som gjør. Typen min og kompisene går også på 18-års nattklubb når de er ute på byen. Jeg synes ikke det er gøy, men har bare akseptert at man må få ha en viss frihet i alle forhold. Har han gjort noe som gjør deg veldig sjalu tidligere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...