Lille*Frue* Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Var på sykehuset idag, å der vart det sagt på ultralyden at jeg har for mye fostervann.. så det må følges opp, har da fått to timer til der i nærmeste tid.. Blir spennende å se om de kanskje setter meg i gang.. er oxo derfor jeg må følges opp sånn.. ikke har hode festet seg heller.. så hvis vannet skulle gå så fikk jeg beskjed om å legge meg ned, visste jeg ikke.. og så ringe sykebil.. bare fordi hode ikke har festet seg.. de skulle følge med på det å da, i tilfelle det festet seg,, er i uke 36 + 6 idag forresten.. Måtte bare få dele tankene mine.. klarer ikke tenke på noe annet liksom, så da^^
jinte1983 Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 jeg har desverre ingen egne erfaringer å dele med deg, men sist jeg var gravid så møtte jeg ei dame på sykehuset som var helt i begynnelsen av 30ukene. hun lå til observasjon noen dager pga for mye fostervann, og ble til slutt sendt med helikopter til trondhjem (fra lillehammer)... men hun hadde visst sinnsykt mye fostervann, hadde trillingmage omtrent... siden du er så langt på vei, og de skal følge deg opp ekstra, så trenger du sikkert ikke bekymre deg så mye. det er jo veldig bra at de vet om det, og at de skal passe på litt ekstra lykke til
Lille*Frue* Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2008 ja, det er veldig fint at de fant det ut å vet det liksom.. føler meg tryggere med det.. har ikke helt gått opp for meg at jeg har for mye fostervann.. men det vart ikke snakk om noe farlig, bare kanskje å bli satt i gang liksom.. så kan nok hende jeg ikke går helt til 11. nov. takker for svar^^ var egentlig veldig godt å bare få skrevet det ut i stad..
jinte1983 Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 utrolig hvor mye det kan hjelpe bare å få luftet tankene litt da er det ikke mange uker til du ser gullungen da blir spennende
2 gutter og 1 jente Skrevet 17. oktober 2008 #5 Skrevet 17. oktober 2008 jeg var på ultralyd forrige uke og fikk vite at jeg hadde dobbelt så mye fostervann som det som er vanlig...fikk bare beskjed om at kroppen neppe da ville starte rier av seg selv...ikke noe snakk om at det kan være farlig...kan det det?
Lille*Frue* Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. oktober 2008 godt å lufte tankene ja.. det skal være sikkert å visst.. hjalp meg i hvertfall.. nei, det er heldigvis ikke lenge til gullungen vår kommer til verden ^^ Farlig? nei, det har det ikke vært noe snakk om i grunn.. Bare at man skal følges litt ekstra opp.. skal det med meg i hvertfall..
Spire i magen ツ Skrevet 18. oktober 2008 #7 Skrevet 18. oktober 2008 Når jeg fikk min siste unge så hadde jeg får mye fostervann.. det gikk veldig fint, men ungen fikk veldig god plass til å snu seg ;S så han turnet rundt til han ble født.. Fødselen startet normalt, men hode var ikke festet.. så fostervannet ble tatt av en amnesti lege på sykehuset under fødsel som fulgte nøye med.. sånn at barnet kom ned, noe han ikke gjorde pga alt vannet.. (ble en lengre fødsel da, siden han ikke kom ned) Men alt gikk kjempe fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå