Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Fredager er jeg som regel utrolig sliten. Her blir det derfor kosemat som er fort gjort, som f.eks i dag hvor det ble kyllingvinger. Og så tilbringes vel resten av kvelden i sofaen hehehehehe. Vi kjøpte en film til ungene i går så den skal vi se med en gang barnetv er ferdig. Så da kan mor dibbe litt i mellomtiden:)
~sjiraff~ Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Fredag er igrunn som alle andre dager. Stort sett hjemme alene med Tv og dib. Snuppa ser på barnetv og junior utforsker stua. Samboer drar snart på jobb. Men i kveld skal jeg pakke bagene til ungene og fiffe meg litt også. Party i morra )
Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Det er stort sett svigersdag med hjemmelaget pizza nede hos dem. Skal ned dit en tur etterpå også, men ikke for å spise i dag. H kommer hjem fra stavanger hvert øyeblikk så han er nok sliten i kveld..
Twintipp og himmelblå Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 Annenhver fredag da jeg ikke jobber, er det hjemmelaget pizza og familiekos. Så bruker det å stikke noen venner innom utover kvelden og vi skravler, spiller spill eller bare gomler godterier:o)
Vicky 83 Skrevet 17. oktober 2008 #5 Skrevet 17. oktober 2008 Fredag er jeg utrolig sliten, så det blir vanligvis å sløve foran PC og TV. Noen ganger er jeg i butikken og noen ganger klarer jeg å dra meg på trening.
OsloMor Skrevet 17. oktober 2008 #6 Skrevet 17. oktober 2008 KOSEDAG! Hver fredag lager mannen kyllingfajitas med cherrytomater og mengder av hjemmelaget guaccamole:-0! Akkompagnert av Nytt på nytt, senkveld og Twin Peaks, elsker fredag i grunnen.
Blåmandag¤ Skrevet 17. oktober 2008 #7 Skrevet 17. oktober 2008 Går Twin Peaks i dag? Det er taco eller pizza her stort sett hver fredag, og tur til Ekeberg der eldste rir en gang i uka. Lille og jeg ble hjemme i dag.
OsloMor Skrevet 17. oktober 2008 #8 Skrevet 17. oktober 2008 Ja, hver fredag på tv 2, går sent 23.45, men jeg elsker den serien:)
erteposen + 4 Skrevet 17. oktober 2008 #9 Skrevet 17. oktober 2008 Er det kosemat både fredag og lørdag? Vi har en liksom lørdagskveld som kosekveld. Jeg er ute annenhver fredag, enten sammen med venninner eller ute med jobben. Er ikke så sliten etter en uke, bare om jeg setter meg ned i sofaen. Er jeg hjemme tar vi husvasken sammen slik lørdag og søndag er fri. Nå ser vi forresten Harry Potter 2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå