Gå til innhold

Noen her som er Gullsmokk-medlem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg stilte et spørsmål i ekspertsvar med Jordmor Siri i dag, for jeg er medlem i Gullsmokken, samtidig fortalte jeg at jeg hadde problemer med å komme inn på brukeren min (min side) og nå fungerer min side, men kommer ikke inn på ekspertsvar! utrolig irriterende, har jo betalt for dette. -og jeg rakk ikke å se noe svar på spørsmålet mitt :( Noen som kan sjekke for meg? (I spørsmålet heter jeg Alenemoder1snart2*uke34* for det var på det tidspunket min side hadde feilmelding.

Har sendt mail om dette til gullsmokken men ikke noe endring foreløbig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du skal kunne se svar på alle spørsmålene, dersom du bare går inn på ekspertsvar til høyre på denne siden her også! :) er du inne på gullsmokken må du gå inn på ekspert og se i arkivet, så står datoen for alle nettmøtene der! :)

Skrevet

men problemet er at etter at brukeren min (min side) fungerer igjen så kommer jeg ikke inn på Gullsmokken lenger, så får ikke lest svaret :(

(Først var det brukeren (min side) som ikke funket, men da kom jeg likevel inn på medlemskapet i Gullsmokken, ellers hadde jeg jo ikke fått lagt inn spørsmålet i dag, men etter at de fikset brukeren må medlemskapet i Gullsmokken på mystisk vis ha blitt slettet.)

Skrevet

Jeg er nå 2 dager over UL-termin og fikk vite på kontroll hos jordmor at bebi ligger på skrå i magen, hodet ned men ikke i nærheten av bekkenet. Vet du om noen tilfeller hvor dette har justert seg selv i løpet av fødsel? (jeg har smalt bekken, førstemann var i seteleie og måtte tas med planlagt KS pga dette.) Ønsker en vanlig fødsel denne gangen og er veldig frustrert nå :(

Kjære Alenemoder1snart2*uke 34*

Det syns jeg du skal ringe til sykehuset og få sjekket i dag, for om dette stemmer og vannet går, så kan navlesnoren kanskje komme i klem, sånn hvis man skal værstefallstenke. Ring dem NÅ med en gang og hør du. Det er fredag i dag og i helgene er de dårligere bemannet, derfor er det lurt å ringe med en gang.

Riktig lykke til videre med disse siste rugedagene!

Hilsen NUNNO

Skrevet

Tusen takk Nunno :)

Skrevet

Vil bare si fra at det samme skjedde meg ang profilen. Når de rettet opp feilen blir medlemskapet slettet, men de rettet det opp ganske fort når jeg sa fra :)

Hva sa foresten sykehuset?

Skrevet

Neptunia:

Ja håper de får rettet opp i mitt medlemskap også, ekspertsvar er veldig kjekt å kunne bruke. I dag følte jeg at jeg egentlig ikke fikk helt svar på det jeg spurte om, (om jordmor Siri har hørt om noen hvor skråleie har korrigert seg ved fødsel/rier) -og jordmoren min har jo allerede sagt til meg at jeg må legge meg rett ned ved evt. vannavgang pga dette med navlestrengen, så har ikke ringt til føden enda. Jordmor kunne jo sendt meg til sykehuset for sjekk, men gjorde det ikke.

Føler at bebi driver og romsterer rundt inni magen i dag, nå er det nesten som om hodet er øverst (gud forby!!!) så tenkte jeg skulle vente og se om hun roer seg litt, og så evt. ringe i morgen for å få sjekket leiet. -men hvis vannet går må jeg selvsagt ringe med en gang. Blir småsprø av dette her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...