Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg holdt på med hagearbeid på hytta, da jeg merket at jeg hadde litt luft i magen, lettet på "trykket". Da følte jeg også at jeg tisset litt på meg, klarte å knipe igjen etterhvert (ikke med en gang) og få dradd ned buksa før jeg MÅTTE tisse mer. Kan dette ha vært fostervann også? Jeg er i uke 27. (beklager at det er litt ekkelt spm)
Sofia-hjertet mitt<3 Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 hei Har opplevd det samme. Presser jo veldig på blæra nå, så ikke unormalt at det kommer en skvett nå og da. Og det er jo en kjensgjerning at om man først begynner å tisse, er det vanskelig å stoppe. Tror nok ikke det er fostervann, slik du beskriver opplevelsen. Men er du engstelig for fostervannslekkasje, har jeg hørt at det har en karakteristisk lukt, som kan minne om sæd.
Bifrost 2 barn<3 Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Sannsynligvis var det bare tiss. Du slappet jo av i knipemusklene da du "lettet på trykket", og det kan være vanskeligere å holde på urin i svangerskapet. Da du allikevel måtte tisse mer er det jo også sannsynlig at det var urin. Skulle det være fostervann vil det komme mer de neste timene. Men det er lurt å begynne å trene knipemusklene nå, for det blir ofte ikke bedre etter fødselen;-)
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 Tusen takk for beroligende svar Jeg skal gjøre knipe-øvelser litt oftere fremover
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #5 Skrevet 17. oktober 2008 Ja, dette er helt normalt. Hvis jeg nyser plutselig og ikke får "tid" til å lukke bekkenmuskulaturen så tisser jeg litt på meg. Høyt trykk dere nede nå vettu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå