trumf Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Nå er jeg kjemperedd. Kom friskt blod på papiret, har vært litt brunt ett par dager. Er kjempelei meg og tror ikke dette går bra. Er kun 5 uker, så det er vel ikke så mye vits i å kontakte lege. Snufs,...
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Klart du skal kontakte lege dersom du har behov, så får legen avgjøre neste steg. Tenker på deg og krysser armer og bein for at det skal gå godt!
trumf Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2008 Noen som vet om hvor lang tid det tar fra man har mistet til man tester negativt?
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg testet vel en fire fem dager etter blødningen startet og fikk negativt da. Noen sier det tar lang tid før hcg blir borte, men det er kanskje individuelt som med mye annet.
Hemmeline Skrevet 17. oktober 2008 #5 Skrevet 17. oktober 2008 Sender over mange trøsteklemmer Hvis det ikke kommer veldig mye blod med klumper i helgen synes jeg helt klart du skal kontakte legen på mandag. Det er jo faktisk veldig mange som blør og ting går bra alikevel.
trumf Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. oktober 2008 Nå ble jeg litt mer optimist. Det virker som om det ikke kommer mer friskt blod, bare litt "smårester" liksom. Har lest om flere som det har gått bra med, og håper at det skal gå bra med meg også. Hvor mye blod må det være for at det skal være en ma? Føler meg så ustabil, i det ene øyeblikket skikkelig pessimist, i det andre optimist. Sikkert mye hormoner ute å går.... Til dere som har svart - tusen takk for svar!
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 17. oktober 2008 #7 Skrevet 17. oktober 2008 En MA i uke 5 vil du neppe kunne skille noe srlig fra en normal mens. Hverken noe stor morkake eller stort foster som skal ut, kun "småting". For øvrig håper jeg blødningen din stopper opp og at alt er bra med deg om litt. Kjenner jenter som har blødd seg gjennom flere svangerskap og fått friske barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå