Gå til innhold

Mensen min er helt brun!!!! =O


Anbefalte innlegg

Skrevet

Den finnes ikke rød da! Den er brun, som (unnskyld) sprutbæsj!!! Hva faen??!! Andre som har opplevd dette??? =O PANIKK!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEG faktisk. Skulle ha mensen i forrige uke, så kommer det bare gammelt brunt blod :o( Hadde det nesten like lenge som mense...til slutt kom det en sån ekkel slimklump med noe ehh.. brunt i ..*æsj*

 

Aner ikke hva dette er!

Skrevet

Det er ikke unormalt. Blod som er gammelt blir brunlig, og det kan mensenblod bli hvis det har ligget et stund i livmoren før det kommer ut. Ikkeno farlig:)

Skrevet

Takk for nyttig info annie 17:10 ? =0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...