Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Når jeg var på do igår hang det ned en lang, tykk tråd med blankt slim, og når jeg var på do nå i sted sa det "plopp" og i toalettet lå en hvitaktig klump på størrelse med en halv lillefinger. Er dette normalt?
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 nei, men har litt menslignende smerter i det siste. Trodde først det var mensen som kom tilbake, men virker ikke som om det er det allikevel. Er jo på tide at den kommer nå, poden er ni mnd.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #7 Skrevet 17. oktober 2008 Var det jeg tenkte, men den hvite klumpen gjorde meg litt usikker. HI
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 17. oktober 2008 #9 Skrevet 17. oktober 2008 el eller slimpropp er det eneste jeg kan tenke meg, men regner med du vet du ikke er gravid, eller?
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #10 Skrevet 17. oktober 2008 Skal godt gjøres at jeg er gravid siden vi knapt nok har hatt sex siden poden kom til verden og de få gangene det har hendt har vi brukt kondom. Når det er sagt så har jeg nesten begynt å lure i det siste fordi det av og til kjennes ut som om det sparker inni der. Bare en og annen boble som sprekker, akkurat som når man kjente de første sparkene. Men nei, gravid kan jeg ikke være. Er sikkert kroppen som returnerer til det normale, selv om jeg aldri har sett eggløsningsslimet tidligere, langt mindre store hvite klumper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå