Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg er så plaget med å bli bilsyk.. Av og til skal det ingenting til, om jeg er litt stressa før vi setter oss i bilen, kan jeg omtrent garantere at jeg blir bilsyk.. Som på onsdag f.eks.. Vi skulle dra for å handle, men kom ikke lengre enn ca 3 km før jeg kjente symptomene, prøvde å kjøre selv, for å se om det ville gå over, men nei.. Så ble bare sånn hastehandling på nærmeste butikk, pluss ei vaskebøtte, for å ha i fanget på vei hjem... Og det er ikke sånn at jeg syr også ferdig med det.. Nei da.. Det sitter i hele dagen, med spying, skjelving, svetting og frysing, og jeg blir i dårlig form i flere dager.. Verst var det en fredag jeg tok bussen hjem fra jobb som vanlig, og jeg ble kjempe bilsyk, og ble så dårlig at jeg måtte bli hjemme på mandag... Er så plagsomt dette. Er det på noen måte mulig å kurere bilsyke??
markups Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Har du snakket med legen din om dette noen gang? Det må være forferdelig plagsomt å ha det sånn. Det går jo ann å ta bilsyketablett, men det er kanskje ikke så lurt å ta det så ofte....? Jeg har hørt at det hjelper å putte en bommulsdott eller en sånn sov i ro i det ene øret. Er jo verdt å prøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå