Gå til innhold

gud to streker!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hjelp... tynn strek...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

takk...tror jeg tester i gjenn over helgen

Skrevet

Gratulerer!! :)

Når hadde du siste mens? Lyst å teste jeg og.....;)

Symptomer?

Skrevet

Å så spennende..

gratulerer så mye.

lykke til videre og kos deg masse..

klem..

Skrevet

åh takk ikm er vel en uke siden.. trodde ikke de hadde hendt noe denne mnd så kan trygt si de ble et sjokk tatt to tester nå begge svake... tar en i morgen tidlig med morgen urin for å se om den er strekere... klarer ikke slippe jubelen løs før jeg har vært hos legen osv :) litt vondt i magen men kan være luft eller litt nærver kanskje:)

hjelpes gru gleder meg til morgen...

hat varierende sympt:

halsbrann, hodepine, kvalme, smerter i ryggen puppene har vært rare i 2-3 dager... trodde de bare var mensen.. hatt noe blankt slim de var de eneste jeg har reagert på... blir spennende å se:)

Skrevet

åh, så kult! Da funker pergoen for deg da! :) Grattis så mye! Send masse babystøv til meg også ;)

Skrevet

de skal jeg gjøre;) tok to mnd pause fra pergoen jeg:) eller ca noe sånt..

Skrevet

da funker pergoen tydeligvis godt på deg i pausemnd da! :D Dette gir jo et håp til andre oss pergo brukere =)

Skrevet

ja håper de klaffer for dere også snart :) er i sjokk klarer ikke tro på de ennå....

Skrevet

tusen takk:)

Skrevet

så koselig! gratulerer!!!

Skrevet

åh takk:) håper testene er sterkere i morgen:)

Skrevet

Oj, nå ble jeg nysgjerrig! Dette blanke slimet, var det noe som lignet på el-slim? Jeg har litt ustabil syklus, så jeg vet ikke nøyaktig når jeg kan forvente TR, men for et par dager siden kom det MASSE blankt slim da jeg var på toalettet.. Syklusene til nå har vært på 31-38 dager, og i dag er jeg på dag 38, så jeg er jo spent på hva som skjer i morgen... Venter ihvertfall litt med å teste.. Har heller ikke noe særlig symptomer ellers, bare litt ondt i brystvortene, men det pleier jeg ellers ha omkring EL og IKM... Og så var jeg en del kvalm for omkring 10 dager siden, men det har forsvunnet igjen...

Huff, jeg trodde ikke jeg skulle bli en sånn "symptomjager", men det har jeg visst blitt allikevel ;)

Skrevet

slimet ligger seg uten på papriet og er helt blank og kommer inni mellom ikke hver dag... hatt bare litt i dag... testet 4 ganger nå klarer ikke stoppe... er så redd de er feil!! streken er jo liten men synlig liksom.........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...