Gå til innhold

Ser det er mange som har blitt gravide de siste dagene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer alle sammen. Og lykke til i svangerskapet ;-)

Er for lat idag til å skrive på alle trådene

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signerer dette jeg også. Tar en pause fra BIM et par dager og vips så er det kjempemange som får positive tester.. Kjempeglad på deres vegne!! hehe kanskje jeg bør holde meg borte litt til så flere kan teste positivt ;-)

Gratulerer så mye alle sammen som har blitt gravide i det siste - Lykke til videre

Skrevet

twigsy? du har snart ikm. Hvordan er formen?

Skrevet

Ja skal ha IKM en eller annen gang fra imorgen til mandag tipper jeg.

Tok en test på mandag jeg da (og tirsdag også hehe) men fikk jo selvfølgelig negativt svar. Nå har typen gjemt resten av testene mine og nekter å si hvor han har lagt de så jeg har hatt litt testoman-abstinenser i det siste ;-) Han har sverget at han skal gi meg en imorgen slik at jeg får testet da.

Er enda ganske varm i kroppen, har hodepine hver dag - men ellers ingen symptomer så tviler egentlig på at det har skjedd noe denne måneden.. men vi får se imorgen hva testen sier. Er den negativ og jeg enda ikke har fått TR på mandag så tar jeg en ny test igjen da. (hvis jeg får overtalt typen til å gi meg en test til da..hehehe)

Med deg da? Du har vel enda noen dager igjen før IKM skal komme? Kjipt med denne ventetiden altså - blir helt gæren jeg...

Skrevet

Spennende twigsy!!! :-) Jeg har ikm imorgen tror jeg....

Skrevet

jaaaaa det er kjempespennende :-) Skal du teste imorgen du også eller?

Skrevet

Jeg får se.. Tr pleier jo å komme enten natt til ikm eller litt utpå formiddagen.. Har litt lyst til å ta en test..selv om jeg tror tr kommer..

Skrevet

Hvis den ikke har kommet til søndagen MÅ du hvertfall teste da - om enn bare for å tilfredsstille nysjerrigheten min ;-) haha

Skrevet

Ja, jeg er ikke på ikmdagen før tirsdag. Men det betyr jo at det er bare snart 3 dager til....

Skrevet

Det er ikke lenge til det! Skal du enda holde deg til planen og ikke teste før ikm dagen? Skulle jo egentlig ha gjort det samme jeg og, men fristelsen ble for stor for meg ;-)

Skrevet

Ja, kommer ikke tr imorra tester jeg GARANTERT på søndag :-)

Skrevet

=) Kult!

Da har jeg offisielt krysset alt av fingre og tær for deg, meg&lillevampyr samt meg selv!

Skrevet

Krysser alt jeg har for oss jeg også =D

Skrevet

Sa jeg det? at jeg ikke skulle teste? he he:)

Sånn som jeg er nå i humøret begynner jeg vel å grine om den er negativ, så bør vel vente ja...

Skrevet

Jeg hadde ikke mot til å teste idag.. Hadde testen og alt liggende fremme men turte rett og slett ikke. Orket ikke få en negativ test så nå venter jeg et par dager til for å se om tr dukker opp eller ei...

Skal nyyyte helgen og prøve å ikke tenke baby :)

Ha en superduper helg alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...