Gjest ღgulle med lillegull i magenღ Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg var i butikken i går å kjøpte babydyne (80*100). De sa at det var den normale å bruke i babyseng. Jeg stusset over at den var litt stor, men tenkte at de vet jo sikkert hva de snakker om. Når jeg kom hjem så jeg jo at den var for stor til å ha i vugga og at mye av babysengetøyet var beregnet på en str. mindre. Derfor gikk jeg i en annen butikk i dag og kjøpte en dyne i den minste str. til å ha i vugga. Det jeg lurer på er om den "store" dyne er for stor? Hva er vanlig å bruke i babyseng?
Babyønske �� Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg har kjøpt 80x100 til å ha i senga, og 65x80 til å ha i babykurven/vogna. Syns jeg 80x100 blir for stort i senga den første tiden, bruker jeg bare den andre så lenge.
Yarn Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Kjøpte 65*80 sist (de hadde ikke inne den andre jeg ville ha). Syns den var grei i begynnelsen. Men etter en tid syns jeg den var litt vanskelig å få "godt rundt" ham, og han sprellet seg så fort ut av den. Men tror ikke jeg gikk over til stor dyne før han var ca 3 mnd. Tror jeg går rett over i stor dyne på nestemann. Men den lille er jo fin å ha i vugge og i vogn, da.
monika 3+1 i magen:) Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 80*100 i babysenga 65*80 i vogna. lykke til;)
Herkules Skrevet 17. oktober 2008 #5 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg brukte den minste dyna til gutten vår både i seng og i vogn/ vugge Hadde 2. Jeg syns det var en fin størrelse når han var så liten. Brukte dyna fram til jul og da var han 5 mndr gammel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå