MammaMia123 Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Vi bor i rekkehus, og plattingene er ikke adskilte. Nå har naboen besøk av noen unger, tipper han eldste er 8-9 år, og han kommer å ser inn vinduet i stua hele tida. Kjenner hormonene koker ja. Frekt!!
Odine! Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Snakk med naboen om det, så setter nok foreldrene en stopper for det neste gang de er på besøk. (Hvis du er veldig sint nå, er det likesågreit å ikke si ifra med ei gang)
MammaMia123 Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2008 Hehe, er ikke kjempesint nei. ;o) Synes bare det er frekt. Foreldrene ser jo at de er å leker utenfor hos oss, så er mere de jeg er irritert på. Men så er jeg alt annet enn flink til å si i fra til folk!
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 Sikkert fordi jeg jobber som lærer, men jeg syns det er lett å snakke til andres unger ! Jeg hadde nok bare sagt til ham at "Du, det å kikke inn vinduet til fremmede er faktisk frekt, så det vil jeg at du slutter med" Med en smilende mine:0) Synes også dette er veeldig frekt! :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå