(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Glade Duftspray! *ler* Klart jeg sa ja, men hvorfor får jeg ikke sånne morsomme ting? Hundemat og duftspray lzm. Antar de at det lukter vondt hos meg? hehe.
Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Den fikk jeg også. Håper jeg kommer med:) Fikk fanta bgood sist. Men hva er egentlig poenget med de poengene?
Odine! Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 O, barndomsminne! Jeg likte godt å spraye med Glade, men håper dette er noe som ikke mine barn får dilla på. Er det noe morro med Buzzador?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. oktober 2008 odine meld deg inn og se selv https://www.buzzador.com/se/buzzador/register.php?refstr=emabully hehe, jeg synes det er gøy når jeg får kampanjetilbud.. men har altså ikek skjedd så ofte. poenget med poengene er vel at man får flere kampanjer jo mer poeng man har...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. oktober 2008 benytt linken da, så jeg får poeng når du får din første kampanje!
Odine! Skrevet 17. oktober 2008 #6 Skrevet 17. oktober 2008 Ok hvis jeg melder meg på, skal jeg prøve å huske å bruke den lenka1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå