Gå til innhold

hvilken side av sengen sover dere på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ligger på høyre side. Vil ha mannen ved min venstre side

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ligger også på høyre side. Rett skal være rett når man er en gift kvinne:) La meg der i starten, for mamma har alltid gjort det, og mente det var det eneste rette:)

Skrevet

hehe jeg ligger faktisk også på høyre side. men når babyen kommer blir jeg på venstre da...det blir igrunnen litt rart tror jeg...

Skrevet

jeg ligger på venstre, eller i midten OPPÅ mannen min :)

men hender vi bytter på da..

Skrevet

HI;

dersom du ligger på høyresiden, så har du ikke din mann på venstresiden. Et møbel er alltid sett forfra.

Jeg sover på høyresiden (sett forfra) med minn mann på min venstre side. Har ALLTID vært slik...

Skrevet

Høyre, før venstre. Ligger alltid lengst bort ifra vinduet.

Skrevet

hmm, HI her.

I så tilfelle ligger jeg på venstre side:)

Skrevet

NN 15:45 igjen her...

Ja, dette fikk i hvertfall jeg til svar da jeg skulle kjøpe sofa med chaiselong. "Et møbel er alltid sett forfra". Litt greit å vite dersom en skal bestille noe ;)

Skrevet

Sett forfra ligger jeg også bestandig på høyre side..

Skrevet

Sett forfra ligger jeg på høyre side. Har da samboern ved min høyre side(når jeg ligger på rygg)

Jeg ligger innerst, samboern har den filosofien at mannen skal ligge ytterst og passe på kvinnen.

Når jeg tenker meg om har jeg alltid lagt på samme side på alle plassene vi har hatt senga i huset, og før vi flyttet. Senga har ofte stått inntil veggen. Gjorde det da lillemor var liten, da hadde jeg henne innimellom innfor meg, inntil veggen.

Skrevet

Breier meg over begge sider, da jeg har senga heelt for meg selv:)

Skrevet

Høyre side her også, aner egentlig ikke hvorfor. Det kommer muligens av at vi bare hadde plass til sprinkelsenga på høyre side av vår seng da gutten vår var baby, og jeg ville ha ham nære meg.

Skrevet

Ligger på høyre (sett forfra blir det venstre da)

Skrevet

Den siden som er nærmest døren... Tidligere var det høyre, men da vi flyttet ble det på venstre. Praktisk dersom jeg skal opp om natta - og det ble endel ganger gjennom siste graviditet og da babyen kom. Før det lå jeg lengt unna døra...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...