Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg har så søtkikk fortiden. Jeg spiser ordentlig mat, men har ikke glede av det. Syns ikke det smaker noe godt, og blir uvel av å spise. Sjokolade og søtt derimot. Må ha det bare Må ha det. Får så dårlig samvittighet for å dytte i meg søtt hver dag. Vet at det ikke er bra. Men nå er jeg sliten og lei, sover dårlig. Er det normalt å ha det sån? Er i uke 35, så det begynner å nærme seg nå, men jeg kan nesten ikke vente på å bli ferdig!
Girlygirl83 Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 jeg hadde det på nøyaktig samme måte på den tiden. Nå er matlysten kommet litt tilbake, men foretrekker stort sett søtt nå også. Må liksom presse ned middager og skiver og slikt, mens sjokolade, snop og sjokomelk går ned på høygir. Jeg er 37 +2.
Mother to be Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Akkurat sånn for meg også! Det må bare bety at det er helt naturlig og at det ikke er noen idé å kjempe emot, ikke sant? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå