pandabjørn Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 jeg har nokia E51 og er veldig fornøyd, denne kommer jeg til å ha lengeeeee.....er vel 3 mob jeg har kjøpt på litt over 1 år !
Musemor med tre søte små Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Nokia N82. Er veldig fornøyd
Mom2Two Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 Nokia et eller annet. En sånn slide sak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå