Gå til innhold

herregud hva har jeg gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så glad jeg kan signere anonym akkurat nå. Men, brukte dildo med vibrator i stad, var liksom i litt humør og ingen mann hjemme. Lenge siden jeg har brukt den nå. Sovnet så og våknet opp med kjempemagesmerter. Hva har jeg gjort, er det farlig? Er foresten i uke 37. Vet jo jeg får ringe føden eller noe om det ikke gir seg, men herregud å flaut. Noen som har noe formening?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan jo være fødselen som er i gang:)

fødte akkurat en lita jente i uke 37+1.

så jeg hadde ringt ned:)

Skrevet

det er nok ikke farlig :)

men fortsetter magesmertene kan det være at du hjalp i gang fødselen! ikke noe farlig når du har kommet så langt, babyen er jo klar til å komme ut nå :)

Skrevet

Kan være noen ufarlige kramper. Jeg har fått det etter orgasme noen ganger. Det gir seg etter en stund. Halvtime kanskje. Om det vedvarer, kontakter du føden, men det trenger ikke være farlig. Tror jeg vet hva du snakker om!

Skrevet

Jeg har opplevd det samme, men det gikk over.

Skrevet

orgasme kan også sette i gang en del maserier, men det gir seg stort sett etterhvert. sæden derimot....hehe!

Lykke til hvertfall.

Skrevet

Jeg har også fått en skikkelig vond kynner etter orgasme noen ganger, men den går alltid over etter 15 min.

Varer smertene lenge, eller blir regelmessige så hadde jeg ringt.

Går nok bra skal du se! :)

Sambo her er ikke så lysten på samleie om dagen, så ærevære hjelpemiddler :)

Skrevet

Jeg leste et sted at vibratoren kan stimulere til å sette i gang. Uansett, ved magesmerter hadde jeg kontakta føden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...