Nr.4 i april :) Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg er utålmodig, og veldig spent. Bruker medisin mot stoffskiftet, og må slutte med den når jeg vet jeg er blitt gravid. Hvor lang tid bør man vente før man tar en test hvor man får et sikkert svar ??
ida_hs Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Man skal vel helst vente til den dagen man venter TR. Men mange som tester før også.. Det spørs om kroppen din produserer mye hcg.. Lykke til:)
Musemor med tre søte små Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Dersom kroppen din probuserer mye HCG kan du teste pos. i morgenurin inntil 4 dager før IKM
Frk Marge Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 hvorfor må du slutte med stoffskiftemedisin? er det neomercanzole eller levaxin? (eller armour?) er nyskjerrig fordi jeg går på både neo og lev selv...
Nr.4 i april :) Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg går på neomercazole, har trappet gradvis ned en stund. Den kan man ikke bruke under graviditeten.
Frk Marge Skrevet 18. oktober 2008 #6 Skrevet 18. oktober 2008 oi... det har ikke legen min sagt til meg jeg bruker bare 2 tabl om dagen da... bør jeg kutte dem ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå