Ludviginne - mamma!! Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Noen som har noe forslag? Det blir mye pizza, biff, taco, nachoes og sånt... Tar gjerne imot tips om noe annet
BlirVi4i2012?! Skrevet 17. oktober 2008 #2 Skrevet 17. oktober 2008 Vi er veldig glad i kylling, så i kveld blir det kyllingstrimler med ris og Bali kyllingsaus. Bruker å ha litt cherrytomater og agurk til, og av og til stekt sjampinjong... Namnamnam, enkelt er det også, tar ikke lang tid å lage! =)
Lille my31 Skrevet 17. oktober 2008 #3 Skrevet 17. oktober 2008 Vi skal kose oss med kyllingfilet surret inn i bacon, røsti poteter til og salat med agurk, mais, løk og tomat. Kjempegodt!!!!
Gjest Mammamoms Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 I grunn ikke noe råd til deg da... Vi har spist middag, spaghetti med kjøttsaus. Nam-nam, forøvrig. Mannen min er ute med en gjeng gutter i kveld for å markere avslutningen på ungkarlivet til en venn som gifter seg om to uker, så jeg sitter alene. Og hva spiser jeg da tro? Joda, julebrus, julemarsipan og kransekakebiter. Tenkte også å koke meg en kopp med Rett-i-koppen sjokolade og dyppe sånne kjøpe-pepperkaker i.
BABY-JENTE Skrevet 17. oktober 2008 #5 Skrevet 17. oktober 2008 hehe, mammamoms, høres ut som meg... kjæresten er borte og da spiser jeg bakemarsipan (sånn rull) til middag. har ikke noe god matlyst om dagen, så det blir til at jeg propper i meg usunne ting for å få spist noe som smaker godt. men det smaker ikke godt. smaker like kjedelig som brødskiver med tørr gulost så jeg kan like gjerne la være. hehe.
Gjest Mammamoms Skrevet 17. oktober 2008 #6 Skrevet 17. oktober 2008 Hehe, jeg måtte le da jeg leste innlegget ditt, BABY-JENTE! :-) Den der varme sjokoladen og pepperkakene ble det ingen ting av da. Ble liksom forskynt med det søte. Nå sitter jeg bare og gjesper og tror jeg skal skal køye. Ryggen begynner også å stivne litt her jeg sitter ved PC'en.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2008 #7 Skrevet 17. oktober 2008 Friterte kyllingvinger m/pommes frites og salat.
Popelko Skrevet 17. oktober 2008 #8 Skrevet 17. oktober 2008 hadde ikke tenkt å ha no spes i kveld, men var på butikken i sta, og da hadde dem fått sylte, så da måtte jeg ha sylte og lefse med grov sennep til kvelds! med julebrus attåt og julemarsipan til dessert ekke rart jeg blir feit, huff hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå